ניהול הלקוחות והנהלת החשבונות: היום עושים את זה עם מערכת CRM של Icount

מאוד יכול להיות שסוכנות הרכב שלכם יודעת להציע מבצעים מדהימים. נחשבת מאוד שירותית, קשובה לצרכים של הלקוחות ומייבאת את הדגמים הפופולאריים ביותר. עם זאת, על מנת באמת להצליח, יש להבין שלקוחות מחפשים מעט מעבר. לקוחות מחפשים שירות ממוקד ואישי. לקוחות מחפשים התייעלות ובמיוחד לקוחות לא סלחניים לגבי טעויות שנוגעות לענייני כספים, דאו לתחושה שהם אלו שרודפים אחריכם. מכאן שאם מבקשים להעניק את השירות הטוב ביותר לצד מינימום מאמץ ולצד מינימום השקעה כלכלית, מוזמנים להכיר את מערכת CRM מבית Icount!

מה עומד מאחורי מערכת CRM?

לא בדיוק מבינים מה מערכת CRM יודעת להציע? הגיע הזמן להתקדם! מדובר במערכת יעילה לניהול הלקוחות ומעקב אחר תשלומים שמעניקה מענה ממוקד צורך עבור מגוון קטגוריות משמעותיות, כאשר אם בוחרים במערכת CRM מבית Icount, הרי שבין היתר נהנים מסנכרון מלא עם מגוון מערכות משלימות ומשמעותיות. עם זאת, טרם ניגע בשלל התוספות שאליהן המערכת יודעת להתממשק, נציין שהמערכת מעלה באופן נוח את סך פרטי הלקוחות, כולל תמיכה בהליך התקשרות, העברת מידע מהיר ומלא לגבי מהות השיחה האחרונה, שליחת הודעות מתוזמנות וכדומה. מכאן שאם לקוח עולה מולכם כדי לברר לגבי רכב מסוים, ניתן באופן מידי לדעת אלו עסקאות עניינו אותו בעבר, לאיזה רכב הוא מחכה, אלו תוספות נכון להציע לו וכדומה.

מבחר שירותים משלימים

מה מעבר? לאלו מערכות נוספות מערכת CRM יודעת להתממשק? ובכן אם נתמקד במערכת CRM מבית Icount, נמצא שהיא יודעת לסייע להגדיר, לחלק ולתעדף משימות. מסייעת להבין באיזה שלב כל לקוח נמצא מבחינת משפך המכירה. מסייעת ללקוח לקבוע לעצמו תור (כולל מערכת תזכורות אוטומטית). מסייעת לתעד עבודה רציפה מול הלקוחות (בין היתר אידאלי עבור ניהול לידים). מסייעת לתעד את סך השיחות (ולשמור אותן במאגר ייעודי), מסייעת לכל עובד לנהל יומן משלו. מסייעת להתחבר למרכזייה טלפונית, כך שהלקוחות יזכו לקבל מידע עדכני אודות מבצעים, שעות פתיחה ושאר נתונים חשובים וכדומה.

 

 

השירות שגם אתם תרצו לכלול

לצד סך התוספות שציינו, נעצור לחדד שהשירות שאולי הכי משמעותי נוגע להקפצת מידע אודות הלקוח תוך כדי חיוג אליו. שירות זה מציג אותכם כעסק רציני, מקצועי ומתקדם, ממש כפי שסוכנות רכבים שואפת להיות מוצגת בפני קהל הלקוחות. מכאן שאם גם אתם מבקשים להרוויח מכך, יש לוודא שמותקן בדפדפן הכרום תוסף Voicecenter.

בונים את מערך השירותים הנחוצים מטעם מערכת CRM

לאור כל זאת אם גם אתם רוצים לעקוב אחר סך הפעולות בחברה, להעביר מידע מגוון באופן ממוקד ונוח, להביע בקיאות מלאה לגבי הצרכים והדגשים השונים של הלקוחות, ואף אם מבקשים לוודא באיזה סטטוס הלקוח נמצא מבחינת תשלומים או מהלך הרכישה, בהחלט מדובר בכלי מופלא. עם זאת, על מנת להימנע מתשלומים מיותרים, טוב לדעת שיש לבחון בקפידה מהם סך השירותים הנחוצים, וזאת כי ניתן להרכיב נדבכים רצויים ולשלם בהתאם. מתלבטים? תיקחו בחשבון שמעבר לעובדה שחברת Icount יודעת להציע מערכת מדהימה בתחום ניהול לקוחות, היא גם יודעת לייעץ ולהכווין. מכאן שרק צריך לפנות אליה, לקבל מספר דגשים, להתכנס מחדש כדי להבין אלו שירותים אכן נחוצים ולקבל הצעת מחיר.

מינימום שמוביל למקסימום

לסיכום נציין שאין להתייחס אל תוכנת ניהול לקוחת כאל עוד הוצאה, וזאת כי במקרה זה מדובר בהוצאה מניבה ומאוד כלכלית. מדוע? בשל שתי סיבות עיקריות! ראשית כיוון שבזכות התוכנה ניתן לייעל את סך העבודה, ושנית כיוון שבזכות התוכנה ניתן לסגור יותר עסקאות לצד פחות השקעה, כך שכל זאת ביחד מוביל ליותר מכירות לצד פחות הוצאות. מוגש כחומר למחשבה.

נגישות
Scroll to Top