איך מקדמים סוכנות רכב ברשתות חברתיות?

קידום סוכנות רכב

שיווק כלי רכב הוא תחום צר בעולם השיווק וכחלק ממנו, גם הוא עובר בחלקים רבים שלו לעולם הרשתות החברתיות. כאן אנחנו נתקלים באתגרים מאד מיוחדים הנובעים מהייחודיות של שיווק מוצר מאד יקר, למעשה ההוצאה הגדולה של משק הבית הממוצע לאחר דירת המגורים. כאשר אנחנו נכנסים לעולם הרשתות החברתיות כאנשי שיווק, עלינו להתאים אותו לצרכינו. על כך בדיוק נכתב המאמר הבא.

הצעדים הראשונים ברשתות החברתיות

אנשי שיווק אשר עושים את צעדיהם הראשונים ברשתות החברתיות, מודעים לאספקטים שונים של תהליך השיווק. הם מודעים לצורך בקופי טוב או בצילומים איכותיים. יש להם הבנה בפילוח קהלים או בבניית משפך שיווק. יחד עם זאת, קיימות בעולם הרשתות החברתיות כל מיני 'פינות' נחבאות שצריך ללמוד. אחת מהן, היא כל הנושא של רכישות לייקים לתכנים שונים בפייסבוק או ברשתות אחרות. רכישה כזאת מיועדת לקיצור התהליך של צבירת לייקים אורגנים, כלומר כאלו המגיעים באופן טבעי ממשתמשים. זהו שירות שצריך להזמין מחברה מקצועית עם ניסיון בתחום, למידע על השירות לחצו כאן. מה שחשוב להבין הוא שעמוד עסקי, נניח עמוד של סוכנות רכב, יזכה בפחות חשיפה מעמוד שהוא לא משויך לעסק או אפילו פיד פרטי. לאור זאת, יכול להיות שאפילו על פוסטים מאד מושקעים, לא נצליח להגיע לחשיפה ולכמות לייקים מספקת.

הצלחה ברשתות חברתיות

בשביל לקחת את העמוד של סוכנות הרכב שלנו וממש להגיע לחשיפה גדולה, צריך להיות מאד אקטיביים ולעשות את הדברים הבאים:

תוכן רציף

הקפידו להעלות תוכן בצורה רציפה ובתדירות קבועה. השקיעו בתוכן רלוונטי למאורעות שונים, חגים או התפתחויות אקטואליות שונות. חשבו על יצירת התוכן כעל יצירה של ערך אצל העוקב אחריו. משתמשים ברשתות החברתיות לא אוהבים פרסומות שנראות כמו פרסומת, הם רגילים לצרוך תוכן שנותן להם משהו. היו יצירתיים, לדוגמא – בתור סוכנות רכב תוכלו לכתוב ולהציע מסלולי טיול המתאימים לרכב שאתם מוכרים. או לחילופין תוכלו לתת טיפים לניקוי הרכב או אפילו להכנתו למכירה כמשומש.

מענה לעוקבים

אחד הדברים שהכי מעודדים עוקבים ברשתות חברתיות לשתף תכנים הוא מענה ויחס. כל עוד אתם לא עוסקים בדף עם רבבות לייקים ותגובות, נסו לענות ממש לכל תגובה ולכל פניה. כאשר עוקב כזה מקבל תשובה ויחס הוא נהיה יותר אקטיבי ולכן אולי יענה חזרה ויעבור גם לתכנים נוספים שלכם. עמוד עסקי של סוכנות רכב ייהנה מקשר ארוך טווח עם עוקבים שהרי רכישת מכונית היא החלטה שלעיתים מתגבשת לאורך זמן ומצריכה עזרה מאיתנו המשווקים.

שימוש בכלי מחקר

ברשתות העיקריות מוצעים כלי מחקר שונים. בפייסבוק הם נקראים INSIGHT. הכלים הללו יעזרו לכם להבין טוב יותר כיצד מגיבים קהלים שונים לתכנים שונים שלכם. עם הנתונים שתלמדו שם תוכלו לשפר ולדייק את התכנים הבאים שלכם, כולל למשל בחירה טובה יותר של מועד הפרסום שלהם.

הגרלות ואירועים

בתור סוכנות רכב תוכלו לייצר באז מסביב לעמוד שלכם עם אירועים שונים בתחום הרכב או הגרלות של ממש. תוכלו להגריל למשל מנוי לשטיפת רכב או חבילת שירות או אביזרים שונים. אם אתם מכינים השקה מקומית של דגם חדש, תוכלו לתת כרטיסי VIP דרך העמוד העסקי לפי כללים שונים של השתתפות ושיתוף.

 

זכרו שעולם הרשתות החברתיות הוא דינמי ביותר. מכירת רכב כיום שונה מאד ממה שהיא הייתה עד רק לפני שנים ספורות ויש לצפות ולהתכונן לכך שהיא עוד תשתנה הרבה.

נגישות
Scroll to Top