מנהלי סוכנות רכב: למה כדאי להפעיל מרכזיה חיצונית?

מרכזיה חיצונית לסוכנות רכב

לסוכנות רכב יש מאפיינים מאד ייחודיים כעסק. זהו מקום בו מתבצעות עסקאות די גדולות, בשביל רוב האנשים, רכישת רכב היא העסקה השנייה בגודלה לאחר דירה. בנוסף, בסוכנויות רכב קיימים סניפים רבים ועובדים שונים: סוכני מכירות, טכנאים, אנשי שירות לקוחות, מנהלים ועוד. המגע עם הלקוחות גם הוא מצריך הרבה תשומת לב. לפעמים, מתקיימים מגעים מאד ארוכים עם לקוחות בטרם הקניה. לאחר הרכישה, צריך לנהל באופן מדויק שימור לקוחות. לאור כל זאת, בסוכנות רכב, מקבל נושא התקשורת דגש מיוחד. במאמר הזה נבין כיצד מרכזיה חיצונית יכולה לתת מענה לכל הדרישות הייחודיות של סוכנות רכב ומכאן שגם לעסקים מסוגים שונים.

מתקדמים למרכזיה חיצונית

מרכזיה חיצונית היא שירות המבוסס על פרוטוקול אינטרנט להעברת קול ושיחות. אם בעבר הרחוק הייתה זאת טכנולוגיה חדשה, הרי שכיום אנחנו כבר לאחר כמה דורות של שדרוג. נושא איכות הקו למשל הוא מקום בו הטכנולוגיה מצטיינת אבל זה רק קצה הקרחון. בשביל ללמוד על פתרון ספציפי של אחת החברות המובילות, בקרו בעמוד המוצר באתר החברה. שם תלמדו על ההיצע העשיר של תכונות ופיצ'רים שיהפכו את העבודה שלכם בסוכנות הרכב ושל העובדים שלכם ליעילה ופרודוקטיבית יותר. בואו נעבור על כמה מהאפשרויות:

גיבוי

במרכזיה חיצונית וירטואלית ניתן לגבות באופן יסודי את כל השיחות והנתונים הקיימים. בסוכנות רכב זה אומר שלעולם לא תאבדו מכירה בגלל מחסור במידע בכל סוג שהוא.

ניתוב שיחות חכם

תוכלו לנתב שיחות בין סוכני מכירות, בין סניפים שונים ואפילו בין מדינות והכל בפשטות. ההפניה נראית לצד השני כאילו היא בוצעה בין שני אנשים הנמצאים זה ליד זה. האפשרות לניתוב חכם על בסיס פניות של עובדים תאפשר לכם לתת מענה מהיר יותר ללקוחות פוטנציאלים שמתקשרים. בסוכנות רכב, זה יכול להיות ההבדל שיביא עוד מכירה ששווה לכם הרבה כסף.

צמצום עלויות בשיחות פנימיות

למעשה, אתם לא משלמים על שיחות בתוך הארגון, אפילו אם הן נעשות לחו"ל. בסוכנות רכב גדולה, זה חסכון שיכול להיות משמעותי.

שירותי פקס

אפילו אם אתם לא אוהבים את הרעיון, יש עדיין סיטואציות בהן סוכנויות רכב משתמשים בפקס. במרכזיה חיצונית ניתן לשלוח ולקבל פקסים באופן יעיל וחכם ללא שימוש במדפסת או בנייר. שימו לב שלא תמיד תוכלו לחייב לקוחות לשלוח אליכם פקסים, לכן לא כדאי להסתמך רק על זה.

שיחות ועידה

במרכזיה וירטואלית ניתן לערוך שיחות ועידה מרובות משתתפים בין משתתפים מרוחקים, גם מחו"ל. תוכלו לזמן לישיבה סוכני שטח, עובדים בסניפים שונים ואפילו עובדים מהבית כאשר כולם יושבים ומדברים זה עם זה באופן הכי שוטף ויעיל שיש.

עדכון ל-CRM

תוכלו להתממשק עם מערכת CRM לניהול קשרי לקוחות. כל שיחה וכל תיעוד יוצמדו לכרטסת הלקוח הרלוונטי בCRM שלכם. כך תוכלו לעקוב אחר תהליך המכירה ולאתר בו בעיות או אתגרים לטיפול.

חיבור לאתר

תוכלו ליצור ממשק בין טופס יצירת קשר והשארת מספר טלפון למערכת. כך תוכלו לחייג באופן אוטומטי אל מי שמתעניין ברכב שלכם מבלי שהוא צריך ליזום שיחה.

הצפנת שיחות

תוכלו לבצע הצפנה מלאה ללא שום צורך בציוד נוסף המצוי פיזית בסוכנות הרכב.

מספרי טלפון לפי בחירה

תוכלו לקבל מספרים מקומיים ולקבל שיחה מהם במיקום שונה ממיקום הקידומת. כך תוכלו לקבל אפילו בחו"ל שיחות מהארץ והכל תוך שמירה על הסוכנות כמקומית. לדוגמה, אדם מתקשר למספר ה04 שלכם יכול להיענות בברכת 'סוכנות רכב חיפה שלום' ממוקד שירות לקוחות שנמצא בבאר שבע..

 

בזכות כל כך הרבה יתרונות ועוד רבים שלא מנינו כאן, אנחנו ממליצים לכם התעניין עוד היום בקשר למרכזיה חיצונית לסוכנות הרכב שלכם.

נגישות
Scroll to Top